Το Όραμα της Ubisoft για το Assassin’s Creed Shadows
Η Ubisoft παρουσίασε πρόσφατα το αναμενόμενο Assassin’s Creed Shadows, επεκτείνοντας τον τεράστιο και ποικιλόμορφο κόσμο του franchise. Το Shadows θα μεταφέρει τους παίκτες στην Ιαπωνία της φεουδαρχικής περιόδου του 16ου αιώνα (Sengoku Period), με δύο πρωταγωνιστές: τη Naoe, μια νίντζα, και τον Yasuke, έναν σαμουράι βασισμένο στον ιστορικό Μαύρο σαμουράι. Ο Δημιουργικός Διευθυντής Jonathan Dumont αποκάλυψε ότι η κλίμακα του παιχνιδιού είναι παρόμοια με αυτή του Assassin’s Creed Origins, διασφαλίζοντας μια πλούσια και καθηλωτική εμπειρία .
Το Σκηνικό και το Ιστορικό Πλαίσιο
Η επιλογή της περιόδου Sengoku της Ιαπωνίας για το Assassin’s Creed Shadows ήταν πολυαναμενόμενη από τους οπαδούς. Ο Διευθυντής του Παιχνιδιού Charles Benoit εξήγησε ότι η Ubisoft εξέταζε εδώ και καιρό τις αντιδράσεις των οπαδών και αξιολογούσε ιστορικά πλαίσια. Η περίοδος Sengoku, χαρακτηριζόμενη από κοινωνικές αναταραχές, πολιτικές ίντριγκες και συνεχή στρατιωτική σύγκρουση, προσφέρει πλούσιο έδαφος για την αφήγηση και τους μηχανισμούς παιχνιδιού του franchise .
Πρωταγωνιστές και Δυναμική Παιχνιδιού
Η εισαγωγή των Naoe και Yasuke φέρνει μια διπλή προσέγγιση στο gameplay. Οι ικανότητες της νίντζα Naoe προσφέρουν ένα στυλ παιχνιδιού που θυμίζει το Assassin’s Creed: Mirage, ενώ οι μαχητικές δεξιότητες του Yasuke μοιάζουν με εκείνες στο Assassin’s Creed: Valhalla. Αυτή η δυαδικότητα επιτρέπει στους παίκτες να ζήσουν διαφορετικές πτυχές της φεουδαρχικής Ιαπωνίας, ισορροπώντας μεταξύ της μυστικότητας και της άμεσης μάχης .
Αυθεντικότητα και Πολιτιστική Αναπαράσταση
Η Ubisoft έχει τονίσει τη σημασία της αυθεντικότητας στο Shadows. Η ομάδα ανάπτυξης συμβουλεύτηκε ιστορικούς, ειδικούς σε όπλα και ταξίδεψε στην Ιαπωνία για να εξασφαλίσει ακριβή αναπαράσταση της περιόδου. Παρά αυτά, η επιλογή του Yasuke έχει προκαλέσει διαμάχες. Ενώ κάποιοι γιορτάζουν την ένταξη ενός ιστορικού Μαύρου σαμουράι, άλλοι επικρίνουν την απόφαση, υποστηρίζοντας ότι παραβλέπει την ανάγκη για έναν Ασιάτη πρωταγωνιστή. Αυτή η διαμάχη αναδεικνύει ευρύτερες συζητήσεις για την αναπαράσταση στα βιντεοπαιχνίδια .
Μια Κριτική Προοπτική για την Αναπαράσταση
Ο Matt Kim από το IGN υποστηρίζει ότι, ενώ η αναπαράσταση των Ασιατών χαρακτήρων στα Δυτικά παιχνίδια είναι κρίσιμη, η παρουσία ενός ακόμη σαμουράι πρωταγωνιστή είναι ανεπαρκής. Ο Kim επισημαίνει ότι τα AAA παιχνίδια συχνά καταφεύγουν σε γνωστά τροπάρια, όπως σαμουράι και νίντζα, περιορίζοντας την ποικιλομορφία των Ασιατών χαρακτήρων στα βιντεοπαιχνίδια. Ζητάει πιο ποικίλες και λεπτομερείς απεικονίσεις των Ασιατών πρωταγωνιστών πέρα από τους παραδοσιακούς αρχέτυπους .
Καινοτομίες και Χαρακτηριστικά στο Shadows
Το Assassin’s Creed Shadows υπόσχεται αρκετά νέα χαρακτηριστικά για να διατηρήσει το gameplay φρέσκο. Αυτά περιλαμβάνουν μια ικανότητα πρηνισμού για μυστικές προσεγγίσεις και δυναμικές καιρικές συνθήκες που επηρεάζουν το gameplay. Η έντονη βροχή, για παράδειγμα, θα καλύπτει τα βήματα και θα αλλάζει την ορατότητα, προσθέτοντας επίπεδα στρατηγικής και εμβάθυνσης στην εμπειρία του παίκτη .
Το Μέλλον του Assassin’s Creed στην Ιαπωνία
Η εισαγωγή του Assassin’s Creed Shadows ανοίγει την πόρτα για εξερεύνηση άλλων συναρπαστικών περιόδων της Ιαπωνικής ιστορίας. Ο Benoit εξέφρασε το ενδιαφέρον να συνεχιστεί η αφήγηση σε διαφορετικές εποχές, όπως η περίοδος Edo, υποδηλώνοντας ότι η περιπέτεια του franchise στην Ιαπωνία μπορεί να εκτείνεται πέρα από αυτό το παιχνίδι .